Forum o grach MMORPG i innych
INTRODUCTION
1. W³±cz radio i odbierz rozkazy, a nastêpnie wyjd¼ na zewn±trz.
2. Id¼ do stacji transformatorów i napraw te trzy uszkodzone.
3. Wróæ na plac przed budynkiem i wejd¼ do ¶rodka, a potem z recepcji id¼ w lewo do pomieszczeñ biurowych.
4. Tutaj id¼ przed siebie trzymaj±c siê prawej strony a¿ dotrzesz do upuszczonej latarki, potem za¶ lew± stron± a¿ do zablokowanych drzwi - tu skrêæ w prawo i wejd¼ do g³ównej si³owni.
5. Wejd¼ drzwiami po lewej do pomieszczeñ steruj±cych rdzenia i napraw terminal, po czym wróæ do rdzenia.
6. St±d szybko zmykaj drog±, któr± tu przyby³e¶, i skrêæ w prawo, w poprzednio zamkniête drzwi.
7. W kolejnym pomieszczeniu znajdziesz pistolet, który od teraz bêdzie Ci wiernie towarzyszy³. Id¼ dalej do gara¿u i odganiaj±c paj±czki ¶wiat³em latarki wyjd¼ na zewn±trz, do miejsca gdzie jest zaparkowany wóz.
THE WATER TREATMENT FACILITY
1. Wejd¼ do ¶rodka, skrêæ w prawo, a z pierwszego pomieszczenia po lewej zabierz klucz magnetyczny.
2. Wyjd¼ i skrêæ w prawo, a potem id¼ ca³y czas naprzód, a¿ na drugi koniec hali, gdzie znajdziesz karabin pulsacyjny.
3. Udaj siê na zewn±trz i podejd¼ do zamkniêtych drzwi - klucz zadzia³a i wejdziesz do ¶rodka.
4. Id¼ do pomieszczenia kontrolnego, gdzie uruchom terminal, a potem udaj siê do wielkiej hali ze zbiornikami wody.
5. W magazynie na prawo od windy jest jeszcze jeden karabin i amunicja do niego, zabierz je zanim wsi±dziesz do windy, bo bêd± za chwilê potrzebne.
6. Na dole po zabawie z obcopodobnymi stworkami id¼ w kierunku basenów i tam udaj siê w lewo, po k³adce, a¿ do ma³ego sk³adziku, gdzie znajdziesz klucz magnetyczny i amunicjê.
7. Kawa³ek dalej, po lewej, w kolejnym sk³adzie, znajdziesz czê¶ci zamienne do pompy - zabierz je, a potem wyjd¼ i id¼ ca³y czas przed siebie, a¿ do drugich drzwi po prawej.
8. W sali z p³ytkimi basenami napraw pompê za tym pierwszym z lewej, potem spu¶æ z niego wodê, odpalaj±c pompê przy pulpicie, i zabierz ¶rutówkê.
9. Przejd¼ na drug± stronê sali z basenami, przejd¼ do nastêpnego pomieszczenia i wejd¼ do pokoju sterowniczego po lewej stronie. St±d wy³±cz turbiny w hali po prawej stronie.
10. Id¼ do hali turbin, a za ni± znajdziesz dwoje ocala³ych z jatki. Wróæ z nimi do pomieszczenia za turbinami, a nastêpnie id¼ ca³y czas naprzód i na koñcu w lewo.
11. Znowu ca³y czas do przodu, zagl±daj jednak do mijanych pomieszczeñ w poszukiwaniu apteczek i amunicji. W pomieszczeniu na koñcu korytarza trzeba bêdzie przez chwilê os³aniaæ Jane bawi±c± siê w hackerkê, wiêc przygotuj siê psychicznie.
12. Po otwarciu przej¶cia znowu przed siebie jedyn± mo¿liw± drog±, na drug± stronê zbiorników, gdzie pozbieraj amunicjê i zadbaj o swoje zdrowie.
13. W kolejnej hali czeka Ciê walka z pierwszym bossem - do¶æ s³abym zreszt±. Unikaj strzykniêæ jadu robi±c uniki w bok, i wal seriami z karabinu. Amunicj± siê nie przejmuj - w skrzyniach po obu stronach sali jest jej zapas oraz apteczki.
Offline