Gry MMORPG

Forum o grach MMORPG i innych

Ogłoszenie

Chojnie nagradzam rangami rozpowszechnianie forum,pomoc w rozwoju oraz czêste udzielanie sie na nim!! Ju¿ teraz powiedz przyjacio³om o tym forum!!

#1 Dzisiaj 10:21

Daniel

Administrator

10264469
Skąd: Bilesko - Bia³a
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Goblins III

Statek
We¼ kij golfowy.
Odwi±¿ supe³ na linie.
Uderz garnek z papug± kijem golfowym.
We¼ pieprz i wysysacz z pude³ka po prawej i u¿yj go na Chumpie.
U¿yj monety na haku po lewej i u¿yj haka na linie z pêtl±.
Chimp poci±ga ciê¿arek a Blount bierze parasol spod haka.
Stañ na rêce po prawej a Chump skacze na flagstone u do³u.
We¼ z±b.
Wejd¼ do beczki i u¿yj parasola w dziurce.
U¿yj zêba na lince.

Wynnona
U¿yj parasola na dziurze po lewej i zajrzyj do dziury w "czaszce", aby zakochaæ siê w dziewczynie.
U¿yj kija golfowego na Hercules i Gromelon.
Daj monetê Mac'owi i uderz kijem golfowym.
We¼ kromkê chleba, u¿yj jej na he³mie a nastêponie kija golfowego, we¼ okruszki.
U¿yj wyrzutni (flagstone), aby znale¼æ siê za Banzai, u¿yj na nim okruszków, a nastêpnie kija golfowego.
We¼ d³oñ z ziemi, daj d³oñ Kendo, a nastêpnie uderzaj kijem.
Ustaw tarczê na ga³êzi, wejd¼ na kamieñ za Zembla i u¿yj na nim pieprzu.
U¿yj Chumpa na Django a ty poci±gnij jego jêzyk.
We¼ patyczek i u¿yj go na drabinie.
U¿yj Chimpa na ostatnim stra¿niku a ty w tym czasie zrzuæ na niego kamieñ.

Ciemno¶æ
We¼ zapa³ki u do³u ekranu.
U¿yj ich na rough area na górze ekranu.
We¼ chochlê i u¿yj jej na napisie Amoniak.
U¿yj krwi na butelce i we¼ butelkê.
We¼ kosê i u¿yj jej na trzech dziurach (den).
Otwórz czaszkê, podpal zapa³kami drewnian± nogê ko¶ciotrupa.
U¿yj kosy na wê¿yku na klaunie po lewej, we¼ wodê.
We¼ okulary z klauna.
U¿yj okularów na czaszce, zamknij j± i otwórz.
Zabierz okulary z czaszki, u¿yj wody na ogniu na nodze i we¼ ¿ó³ty ognik z ziemi.
W³ó¿ ¿ó³ty i niebieski ognik do naczynia.
We¼ korek.
Po³ó¿ butelkê na pode¶cie, u¿yj na niej korek, we¼ butelkê.
Wy³ów chochl± niebieski ognik.
Przyci¶nij napis amoniak, we¼ lustro.
W³ó¿ niebieski ognik do naczynia i u¿yj lustra na d³oni.
W³ó¿ czerwony ognik, a wy³ów ¿ó³ty.
U¿yj okularów na duchu.
Wyci±gnij niebieski ognik.
U¿yj kosy na wampirze, w³ó¿ wszystkie ogniki do naczynia.

Zamek, knajpa
We¼ kamienny blat i kamieñ.
Po³ó¿ blat na cierniach u do³u, porozmawiaj z rycerzem a da ci memorum.
Stañ na ³apce na myszy a Chump próbuje zabraæ miêso.
Porozmawiaj z ksiêciem i ksiê¿niczk± pod daszkiem.
We¼ millstone obok ognia, zmocz go w basenie i u¿yj na ogniu.
We¼ widelec i przy jego pomocy miêso z pu³apki.
U¿yj widelca na nosie czaszki.
Id¼ w prawo do karczmy.
We¼ ³y¿kê i u¿yj jej na kamieniu.
Blount wchodzi do dziury w murze i bierze cukier.
Postaw Chumpa na d³oni diab³a po prawej.
Blount rozmawia z diab³em i daje mu cukier.
We¼ wst±¿kê, we¼ kolejny cukier.
Chump taje na ³y¿ce a Blount rzuca cukrem w ³y¿kê.
Kiedy Chump kicha papryk± Blount u¿ywa miêsa na proszku, aby je doprawiæ.
We¼ cukier z ziemi.
Daj kamieñ Korin i wróæ do zamku.
U¿yj monety na uchu czaszki.
U¿yj memorum na basenie.
U¿yj przyprawione miêso na widelcu wetkniêtym w nos.
Zabierzesz smoka.
We¼ monetê.
Id¼ do karczmy.
U¿yj przyssawki na pode¶cie klatki, u¿yj na niej wst±¿ki.
Wespnij siê na wst±¿kê i porozmawiaj z Otello.
Daj mu monetê, otrzymanym kluczykiem otwórz ma³e drzwi.
U¿yj smoka na mieszkaniu myszy, nastêpnie we¼ klucz i zamieñ siê z powrotem na monetê.
Porozmawiaj z kapitanem, daj mu banknot i we¼ list.
Spójrz na miecz pod klatk±.
Jeste¶ w kuli.
We¼ patyk u do³u, we¼ sier¶æ z g±sienicy, we¼ proszek z beczki.
Patyka u¿yj na bia³ym kamieniu nad mnichem, we¼ bia³y kamieñ.
U¿yj bia³ego kamienia na harmonijce, we¼ potrzaskany patyk.
U¿yj bia³ego kamienia na patyku i we¼ flet.
Daj flet muzykantowi, i kiedy przyleci kondor wskocz na niego ma³ym czarownikiem.
We¼ flet.
U¿yj patyka na czaszce i we¼ he³m.
U¿yj bia³ego kamienia na pniu po prawej i nape³nij he³m ¿ywic±.
We¼ patyczek ze stosu, u¿yj na nim prochu, potem sier¶ci i kleju.
U¿yj bia³ego kamienia na czaszce za dynamitem i rzuæ dynamit w ceg³ê na wierzy (zrób to 2 razy, a¿ ceg³a wybuchnie).
Wyprodukuj dynamit jeszcze raz, tym razem rzuæ go w praw± wypustkê wie¿y (beam).
Jeszcze raz wyprodukuj dynamit i rzuæ go na kamieñ u do³u.
Ma³y czarownik czaruje ro¶linkê.
Teraz zabierasz ro¶linkê.
U¿yj du¿ej pa³ki z ro¶liny na dziurce, aby wyprodukowaæ wiêkszy dynami.
Dynamitu u¿yj na oknie wie¿y.
We¼ kolejn± ro¶linê.
Ma³y czarownik czaruje czaszkê.
Zabierz w³osy czaszki.
Wyprodukuj jeszcze 3 razy du¿y dynamit i u¿yj go na drzwiach, ¶cianie i drugim oknie wie¿y.
Porozmawiaj z czarownikiem na wie¿y.
Jeste¶ z powrotem w karczmie, id¼ do miasta po prawej.

Miasto
Porozmawiaj z babci±.
U¿yj parasolki na dziurze w dachu.
Porozmawiaj z babci± ponownie, da ci termofor.
U¿yj termoforu na jaju na dachu.
Id¼ do Grocery po prawej, daj sprzedawcy monetê i list.
We¼ jajko i klucz ze sto³u.
Otwórz klatkê po lewej kluczem.
Po zmianie w wilko³aka porozmawiaj ze sprzedawc±.
We¼ spaghetti, otwórz garnek po prawej.
Wejd¼ na sofê.
Zrzuæ szafkê z góry na pod³ogê.
Wejd¼ na deskê po lewej i skocz na szafkê na pod³odze.
We¼ m³otek ze ¶rodka, u¿yj sprê¿yny i u¿yj m³otka na trofeum, we¼ róg.
U¿yj m³otka na sprzedawcy, we¼ monetê i wróæ do miasta.
Zadzwoñ dzwonkiem do drzwi po lewej dwa razy, wejd¼ do laboratorium.
Po³ó¿ jajko na czerwonej poduszce na krze¶le.
We¼ skorupkê jajka i w³ó¿ do mortar.
U¿yj pa³ki rozgniataj±cej z kredensu po lewej na mortar.
Odkrêæ kurek na ¿ó³tej rurce.
We¼ wodê, wlej j± do kocio³ka po lewej.
We¼ spaghetti i w³ó¿ do kocio³ka.
We¼ zapalniczkê poni¿ej i u¿yj na kocio³ku, we¼ ugotowane spaghetti.
Po³ó¿ róg na zielonym kocio³ku u do³u, u¿yj na nim zapalniczki, we¼ spalony róg.
W³ó¿ spalony róg, zmielon± skorupkê jajka oraz ugotowane spaghetti do miksera i naci¶nij przycisk.
Tak powsta³ego eliksiru u¿yj na wê¿u, aby urós³.
Zrób jeszcze raz eliksir wzrostu, wlej go do jednej z butelek i wróæ do miasta.
U¿yj eliksiru wzrostu na krzaczku po lewej.
Wê¿em wejd¼ na krzaczek i we¼ list.
Jeszcze raz wejd¼ wê¿em na krzaczek i z³ap kwiatek.
U¿yj listu na lustrze dwukrotnie.
U¿yj eliksiru wzrostu na ptaku i na ro¶lince po prawej.
U¿yj d¼wigni po prawe, wejd¼ na kulê a w±¿ prze³±cza d¼wigniê.
W±¿ wchodzi po ro¶lince i oboje jeste¶cie na górze.
W±¿ buduje mostek na dachu po lewej a ty przez niego przechodzisz.
We¼ podeszwê i wróæ.
Oboje wskakujecie do komina.
Id¼ do grocery.
W±¿ naciska guzik po lewej, ty u¿ywasz m³otka na pu³apce.
We¼ ko¶æ.
Podnie¶ szafkê, a w±¿ popycha myd³o, we¼ myd³o.
U¿yj m³otka na szafie po lewej, we¼ gwizdek.
Id¼ do laboratorium.
W³ó¿ kwiat do maszyny destyluj±cej i zapal zapalniczka palnik pod ni±.
We¼ wodê i wlej do kocio³ka, we¼ podeszwê i w³ó¿ do kocio³ka, zapal kocio³ek, we¼ przegotowana podeszwê.
W³ó¿ ko¶æ do mortal i u¿yj rozbijaczki, we¼ proszek z ko¶ci z miseczki, aby wysypaæ go poni¿ej.
W³ó¿: proszek z ko¶ci, przegotowan± podeszwê, esencjê z kwiatu do miksera i naci¶nij przycisk.
Wlej eliksir prêdko¶ci do butelki i wyjd¼ do miasta.
Wypij eliksir szybko¶ci, teraz w±¿ robi pomost na dachu na lewo od dzwonu, a Flubert przez niego przechodzi i u¿ywa gwizdka na dzwonie.
Kiedy przyleci ptak, szybko porozmawiaj z ptakiem po lewej, a kiedy upu¶ci pióro szybko z³ap je na dole.
Id¼ do laboratorium.
Wlej wodê do miski na oknie. Zamocz w niej myd³o.
U¿yj memorum na destylatorze i zapal palnik pod nim (uzyskasz tears of joy).
U¿yj pióro na popielniczce i podpal je.
U¿yj monety na wentylatorze.
Szybko u¿yj klucza na misce z mydlinami na oknie a nastêpnie na wentylatorze, aby bañka polecia³a do miksera.
Dodaj tears of joy do miksera.
Dodaj spalone pióro do miksera.
Naci¶nij guzik.
We¼ eliksir latania i wlej do butelki.

Chmury
We¼ nó¼ i worek z do³u po prawej.
U¿yj worka na koszu balona, a nastêpnie na nim no¿a 2 razy, aby koza zginê³a.
U¿yj kija golfowego na lince u do³u.
Porozmawiaj z Ooya.
U¿yj pompki na prawo od balonu, kiedy balon przyleci niech Ooya go chwyci.
Ooya czaruje w³osy na ma³ej wysepce.
Blount u¿ywa wêdki na chmurze po prawej.
Napompuj pompkê, kiedy przyleci niech Ooya chwyci balon, a ty w tym czasie u¿yj no¿a na chmurze, aby Ooya znalaz³ siê przy gejzerach (je¶li nie wyjdzie to niech Ooya zaczaruje kamieñ i jeszcze raz).
Ooya staje na dziurce bez gejzeru, a Blount staje na lewym tryskaj±cym gejzerze, aby Ooya przeniós³ siê w okolice kozy.
Ooya czaruje kamieñ br±zowy i szary, aby utworzyæ 2 mostki.
Id¼ do Foliander.
Spójrz przez teleskop po prawej.
Id¼ do katapulty, u¿yj dolnego guzika, aby ³opata katapulty skierowa³a siê na ¶rodek.
U¿yj górnego przycisku, aby kamieñ znalaz³ siê na katapulcie.
U¿yj dolnego przycisku, aby skierowaæ ³opatê katapulty w lewo.
U¿yj lunety, aby stra¿nik wystrzeli³ katapultê wprost w jego g³owê.
Usta³ ³opatkê na ¶rodku.
Ooya wchodzi na ³opatkê poni¿ej, aby znale¼æ siê na katapulcie.
Przekrêæ katapultê w prawo.
U¿yj lunety, aby Ooya zosta³ wystrzelony w dolny prawy róg.
Ooya czaruje ser.
Ustaw katapultê na ¶rodku, sam wejd¼ na ³opatkê poni¿ej.
Ooya przekrêca katapultê w prawo, a nastêpnie czaruje stateczki u góry.
We¼ robaka za pomoc± wêdki.
We¼ teleskop obok stra¿nika za pomoc± wêdki.
Wróæ do chmur.
U¿yj wêdki na dziurze w chmurach, aby wy³owiæ rybê.
U¿yj teleskopu na czym¶ w górze lodowej.
U¿yj pomkki i Ooya chwyta siê balonu pod chmur±, w tym czasie ty u¿ywasz no¿a na chmurze, aby Ooya znalaz³ siê obok gejzerów.
Ooya staje na prawym nieczynnym gejzerze, a ty zatykasz prawy czynny gejzer.
Ooya wchodzi do koszyka balonu.
Wrzuæ 2 worki balastu do koszyka.
Ooya czaruje Bizzo a ty go zabierasz.
Id¼ do Foliander.
U¿yj ryby na kolumnie. Ooya czaruje klatkê.
Jako cieñ Blounta u¿yj no¿a na robocie u góry.
Teraz u¿yj pszczó³kê na twarz stra¿nika.
Otwórz z±b i we¼ patyczek.
Teraz id¼ na pocz±tek dolnej szramy (to miejsce nie jest opisane) a¿ poka¿e siê robaczek.
Uderzaj kolejno: ma³ego, wiêkszego, dwie dziewczynki, mama i tata (trzeba to robiæ szybko).
W³ó¿ patyczek w prawe oko i zajrzyj do niego.
Wejd¼ w lewe ucho, poci±gnij za w³os w nosie.
Kopnij kulkê piasku, u¿yj w³osa jeszcze raz i zjed¼ na dó³ na ³zie.
Kopnij piasek.
Wróæ do Foliander.
We¼ ziarnko piasku i wrzuæ w trybka maszyny, spójrz przez teleskop po prawej.
We¼ trybko z ziemi i u¿yj w dziurze robota.
We¼ py³ek z ust robota.
U¿yj py³ku na stra¿niku.
Pszczó³ka wchodzi na nos 2 razy i zabierz py³ek.
Patyczek prze³ó¿ z oka do nosa.
W³ó¿ py³ek w prawe ucho i wejd¼ na ko³nierz.

Królowa, król
Porozmawiaj z królowa, uderz klauna m³otkiem, porozmawiaj z ni± ponownie.
Kiedy ca³ujesz królow± wró¿ka po lewej zakrywa oczy - wtedy zabierz jej ró¿d¿kê.
W±¿ wchodzi na ¶wiecznik, ty zabierz ¶wieczkê.
Wejd¼cie oboje przez drzwi po prawej, aby znale¼æ siê na górze po lewej.
W±¿ wchodzi na ¶wiecznik, a ty chwytasz okulary.
Kiedy podrzucasz okulary w±¿ szybko idzie i staje na p³ytce pod tob±, aby z³apaæ okulary.
We¼ okulary i u¿yj ich na cebuli u do³u.
W±¿ staje na misce po prawej a ty dotykasz warzyw.
Kiedy ¿yrandol siê hu¶ta wskocz na lewy ¿yrandol, we¼ w³oski ko³o garnka.
W³ó¿ ¶wieczkê do prawego ¶wiecznika i zapal j± ró¿d¿k±.
Zrób to ponownie na: ¶rodkowym, lewym, prawym, aby otworzyæ przej¶cie w fontannie.
Przejd¼ przez fontannê, aby znale¼æ siê u króla.
Daj królowi rêkê z inwentarza.
U¿yj cebuli na cz³owieku poni¿ej i we¼ topór.
U¿yj w³osków na Filu, we¼ talerz w lewym dolnym rogu.
Ga¶ ¶wieczki i zapalaj ró¿d¿k± w kolejno¶ci: 1,2,3,2,1,3 (licz±c od prawej), aby fontanna siê otworzy³a.
Daj klaunowi ró¿d¿kê.
Daj Tibo pistolet.
W±¿ wspina siê na lancê a ty skaczesz na prawy ¿yrandol (kilka razy je¶li ci siê nie uda).
Porozmawiaj z motylkiem w klatce.
U¿yj monety na otworze fontanny.
U królowej. Wejd¼ na kominek u¿ywaj±c warzyw, wê¿a i ¿yrandoli.
Daj topór kucharzowi w garnku.
W±¿ staje przy ¶wieczniku przy tronie.
Ty schowaj siê w kominku, zaczn± siê pojawiaæ g³owy.
Po pojawieniu siê oko³o czwartej g³owy w±¿ wchodzi na ¶wiecznik, aby zrzuciæ czaszkê.
Trzeba tak wymierzyæ aby lec±cy topór str±ci³ czaszkê.
We¼ czaszkê i topór i id¼ do fontanny.
Daj królowi czaszkê.
W±¿ patrzy do dziury z karaluchami, kiedy król bije karalucha kapciem daj talerz klaunowi, we¼ kapeæ.
Porozmawiaj z klaunem a odda ci ró¿d¿ke.
U¿yj monety na fontannie.
Oddaj kapeæ królowej, id¼ do króla przez fontannê.
U¿ywaj±c lancy wê¿a i ¿yrandola wespnij siê na kominek, porozmawiaj z motylem i wyjd¼.

Biuro, szachownica
Je¶li jeste¶ na szachownicy przejd¼ do biura (pomieszczenie z ksi±¿kami).
W±¿ zajmuje siê paj±kiem, a w tym czasie Wilk przechodzi obok pajêczyny i idzie do czerwonego zeszytu obok obrazu z wózkiem i bierze kredê.
W±¿ ponownie zajmuje paj±ka a Wilk idzie do "sculpture book" po cyrkiel.
Wilk bierze konia obok pajêczyny.
W±¿ u¿ywa kurzu (dust) a Wilk pod nim w±cha opadaj±cy kurz i kicha.
Pozbieraj wszystkie numerki prócz 8 i 9.
Wilk staje tu¿ obok paj±ka, a W±¿ u¿ywa ksiê¿yca na obrazku, zabierz 9.
We¼ pêdzel, u¿yj cyrkla na kartce papieru, aby uzyskaæ i wzi±æ ósemkê.
Wrzuæ numery 123456789 (bez zera) do ka³amarza, zamocz w nim pêdzel i narysuj wo³a na obrazku przed wózkiem.
U¿yj ksiêgi geometrii kilka razy i we¼ strza³ki.
Wrzuæ je do dziupli a zdobêdziesz Bowmana.
Odwróæ stronê i pêdzlem dorysuj drogê, kliknij na wie¿ê i daj rycerzowi konia.
Odwróæ stronê, u¿yj pêdzla dwukrotnie a otrzymasz mandolinê.
U¿yj monety na wózku na obrazie, we¼ kamieñ i monetê.
Id¼ do szachownicy.
U¿yj kredy na drewnianym bloku i cyrkla na kamiennym bloku.
U¿ywaj±c dwóch r±k u¿yj d³uta z m³otkiem na drewnianym bloku, potem przecinaka z m³otkiem na kamiennym bloku, aby wyrze¼biæ dwie figury.
Obydwie figury zamocz a farbie po lewej a nastêpnie u¿yj na nich pêdzla.
Postaw obie narysowane figurki na szachownicy.
Obiema rêkami ¿ongluj kulami a¿ rozbije siê ¶winka.
Wrzuæ monetê do ¶winki, kiedy wyjdzie myszka graj obiema rêkami na du¿ej mandolinie (je¶li u¿yjesz niew³a¶ciwej kolejno¶ci r±k to myszka zniknie).
We¼ zaszokowan± myszkê i u¿yj jej na kwadracie przed postaci± w czarnym stroju, aby postaæ uciek³a.
Przesuwaj bowmana (tylko po skosie) po zielonych kostkach, aby zestrzeli³ dwóch stra¿ników i klucz (musisz konika przesun±æ).
Wilka postaw obok d¼wigni, aby kat znikn±³ z szachownicy.
Ch³opca postaw na symbolu mandoliny i daj mu ma³± mandolinê, wyjdzie ksiê¿niczka i zaprosi go do wie¿y - wejd¼ nim do wie¿y.
Konikiem zwalcz dwóch rycerzy, którzy pojawiaj± siê obok króla.
Nastêpnie konikiem zostañ tam gdzie zwalczy³e¶ ostatniego rycerza, a strzelca postaw tak, aby strzela³ w miejsce gdzie sta³ drugi rycerz, aby król nie mia³ drogi ucieczki.
Wilkiem u¿yj siekiery i zabij króla.

Lustro, zamek
U¿yj jajka na lustrze i uzyskanego kurczaka po¶lij swojemu odbiciu przez dziurê pod zegarem.
Blount-odbicie u¿ywa kurczaka na lustrze odchudzaj±cym, po czym posy³a do dziur± do Blounta.
Blount wsadza chudego kurczaka do ma³ej dziurki obok demona.
Nastêpnie u¿ywa kurczaka 2 razy na lustrze pogrubiaj±cym i oddaje go Odbiciu.
Odbicie u¿ywa grubego kurczaka na du¿ej dziurze - demon siê budzi.
Po¶lij kurczaka na górê i odchud¼ go 1 x w lustrze, ode¶lij go na dó³.
Kurczaka normalnego rozmiaru u¿yj na lustrze czasu otrzymuj±c kurê.
Kurê pogrub maksymalnie w lustrze pogrubiaj±cym.
Wyjd¼ wyj¶ciem po prawej.
Wilk rozbija szklana klatkê u góry a Blount naciska przycisk a¿ pojawi siê Colossus.
Wilk uderza Colossusa, a Blount zabiera ziarnko piasku.
Wilk przekrêca d¼wigniê po prawej, aby zwrotnica skierowa³a siê w dó³.
Obydwoje wchodzicie do wagonika, aby znale¼æ siê przy jeziorku.
Wilk wskakuje do wody.
Blount u¿ywa ziarenka piasku na oku, aby zrobi³a siê ³ezka.
Wilk u¿ywa wagonika, aby rozbiæ bañkê, nastêpnie szybko prze³±cza zwrotnicê na wprost i u¿ywa wagonika aby rybka wynios³a go na lewo, tak uderza w kamieñ aby wypad³ flet.
Teraz musisz zrobiæ jeszcze raz to samo, ale tym razem Blount musi dostaæ siê na praw± stronê i zabraæ flet.
U¿yj eliksiru na ro¶linie po prawej.
U¿yj wê¿a na ro¶linie, aby nacisn±³ przycisk.
Id¼ do okna po prawej u u¿yj na nim fletu.
U¿yj eliksiru na smoku.
U¿yj fletu na p³ocie.
U¿yj fletu na kluczu w ka³u¿y, we¼ klucz i u¿yj go na pude³ku i we¼ ma¶æ.
U¿yj smoka i poleæ na ziarna, u¿yj kury na ziarnach, we¼ ostatnie ziarnko.
Przejd¼ do luster, daj ziarnko demonowi, Odbicie bierze swoj± ma¶æ.
Przejd¼cie do lewych luster.
Odbicie u¿ywa ma¶ci na lustrze, a nastêpnie Blound u¿ywa swojej na lustrze.

Bogowie
Porozmawiaj z pozytywnym bogiem, we¼ sznurek.
U¿yj siekiery na p³ocie i m³otka na murze.
Naci¶nij dzwonek, nastêpnie szynko drugi dzwonek.
Kiedy r±czki wyjd± wskocz na ³añcuch.
Zabierz kartkê i wrzuæ j± do wody.
Teraz znowu zadzwoñ na 2 dzwonki i kiedy odp³ynie woda wskocz do basenu wyci±gaj±c dwie kartki.
U¿yj ¿ó³tej kartki na stojaku po lewej i czerwonej po prawej.
Wrzuæ monetê do tacy po lewej i u¿yj m³otka na chmurze po prawej.
U¿yj sznurka na dwóch nutkach nad basenem.
Zadzwoñ na dzwonki jeszcze raz.
KONIEC


Je¶li Ci pomog³em...spodoba³ Ci sie mój post, temat lub poprostu chcesz mi daæ punkt kliknij na + pod moim avatraem

[img]http://i29.tinypic.com/qqpjpf.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.015 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.longjugodmt2.pun.pl www.csjackass.pun.pl www.dsw-dm2009.pun.pl www.pokemon-fly.pun.pl www.indonesia.pun.pl