Gry MMORPG

Forum o grach MMORPG i innych

Ogłoszenie

Chojnie nagradzam rangami rozpowszechnianie forum,pomoc w rozwoju oraz częste udzielanie sie na nim!! Już teraz powiedz przyjaciołom o tym forum!!

#1 Dzisiaj 10:21

Daniel

Administrator

10264469
Skąd: Bilesko - Biała
Zarejestrowany: 2008-05-19
Posty: 100
Punktów :   
WWW

Runaway II The Dream of Turtle

1. TRAPPED IN THE JUNGLE
Po uzyskaniu kontroli nad Brianem weź szkło z podłogi obok drzwi.
Weź pieska ze skrzyni obok drzwi i zbadaj go w inwentarzu, a dowiesz się, że ma kurek do wlewania płynów.
Spójrz na drzwiczki "keep close'.
Po lewej od drzwiczek na ziemi leży spinka Giny - podnieś ją.
Wejdź do kokpitu.
Z lewej skrytki weź lupę, a ze środkowej lornetki i whiskey.
Zaraz na lewą dłonią Briana jest dźwignia - przełącz ją.
Wyjdź z samolotu i zobacz, co jest w otwartej pokrywie na przedzie samolotu - zamknie się automatycznie.
Wróć do kokpitu, pociągnij dźwignię jeszcze raz i zablokuj ją spinką Giny.
Wyjdź z samolotu, z góry spadnie licencja Otto.
Użyj lornetki nad miejscem, skąd spadła licencja, a zobaczysz wiszącą torbę.
Z klapy na przedzie samolotu weź kanister na wodę i korbę.
Idź w prawo - zobaczysz lemura.
Zbadaj skałę po prawej i spróbuj się wspiąć - zbyt niebezpieczne.
Zobacz na gogle w sadzawce. Weź gogle - Brian automatycznie weźmie patyk.
Wróć przed samolot, użyj szkła na goglach, aby uzyskać pasek.
Spróbuj założyć pasek na patyk.
Użyj szkła na patyku, użyj paska na patyku - masz procę.
Użyj procy nad samolotem (tam gdzie torba), torba spadnie, weź z niej klucz.
Użyj lupy na promieniu światła, użyj korby na lupie, użyj przedłużonej lupy na promieniu światła, aby wbić ją w ziemię.
Użyj klucza na lupie, aby go zespawać.
Wejdź do samolotu, użyj klucza na szafce, ale nie zadziała.
Użyj szkła na kluczu a następnie klucza na szafce.
Z szafki weź paletki.
Wróć do sadzawki, spróbuj wspiąć się po skale po lewej - jest za śliska.
Wróć do klapy samolotu i weź z niej spray antypoślizgowy.
Użyj go na skale i wespnij się - zrzuci cię lemur.
Użyj zbiornika z woda na piesku i napełnionego pieska na miejscu gdzie bawił się lemur.
Lemur wypije wodę i... nic.
Wróć do samolotu po kolejnego pieska, napełnij go whiskey i użyj ponownie na miejscu z lemurem.
Lemur się upije, a ty spokojnie będziesz mógł wspiąć się po skale.
Przy moście użyj na nim paletek.

2. SURFIN' MALA
Kiedy żołnierz w okularach opuści stanowisko spójrz na jego notatki na stoliku.
Po rozmowie z Colonelem idź w prawo do baru.
Porozmawiaj z barmanką o wszystkim.
Weź pojemnik na cygara z popielniczki na ziemi, weź tablicę z kredą z baru.
Oddal się od baru i kliknij na niebo pomiędzy górami, aby wejść do mapy.
Idź do Alaula Cove.
Porozmawiaj z Knife o wszystkim.
Weź linę i puder leżące obok chatki.
Porozmawiaj z Kai na hamaku.
Zobacz żółwia u dołu ekranu.
Przejdź w lewo i zbadaj motorówkę oraz wyjście w morze, zabierz pudełko z narzędziami.
Wróć na plażę.
Obok domku z różowym dachem jest pojemnik na śmieci - weź z niego masło.
Zobacz zablokowane wejście do piwnicy obok śmietnika.
U dołu plaży idź do byka (bucking bronco).
Zobacz byka i wejście do jego mechanizmu, wejdź przez otwór do mechanizmu.
Idź do mnicha (surf shack).
Zobacz kabel na poręczy i spróbuj go zabrać.
Spójrz pod chatkę, aby przekonać się, że jest przymocowany do drzewa. Użyj masła pod chatką, a będziesz miał kabel.
Porozmawiaj z mnichem, następnie daj mu kredę i porozmawiaj przy pomocy tablicy. Skończy mu się kreda.
Idź do żołnierza stojącego obok jeepa (zaraz na lewo za domkiem z różowym dachem).
Porozmawiaj z nim - pokaże ci zdjęcie profesora, wie też jak zrobić kredę.
Użyj talku na pojemniku na cygara, a następnie tego na palmie po prawej od Jeepa - masz kredę.
Idź do baru i porozmawiaj z barmanką o byku.
Idź do mnicha i daj mu kredę, po dłuższej rozmowie okaże się, że jest to Joshua.
Pomoże ci naprawić byka - daj mu narzędzia i masło.
Idź do wejścia do piwnicy i na desce zawiąż kabel.
Idź do żołnierza, daj mu linę i każ mu wspiąć się na drzewo.
Kiedy będzie na górze zabierz zdjęcie z jego książki, a następnie użyj jego Jeepa aby wyłamać deskę z piwnicy.
Idź do piwnicy.
Pod schodami w piwnicy znajdziesz wykrywacz metalu.
Użyj panel na lewo od schodów.
Przełącz Seafood Kahuna i Visitor Centre w dół, i Bucking Bronco w górę.
Idź do byka i użyj go.
Idź do surfera Knifa i powiedz mu, że wiesz jak mógłby znowu surfować.
Kiedy wypróbuje byka pozwoli ci użyć jego motorówki.
Idź na plażę a tam do punktu fotograficznego.
Wejdź za panel atrapę a zobaczysz, że maszyna jest nie podłączona i że potrzeba żetonu.
Porozmawiaj z barmanką o technice makijażu oraz o punkcie fotograficznym.
Wróć do foto i spójrz pod platformę, nic nie zobaczysz.
Użyj lemura pod platformą, ten znajdzie żeton, ale chce piwa.
Poproś barmankę o piwo, będziesz musiał zdać test z jej chłopaków, odpowiedzi:
Central European - Milo,
Polynesian - Lopati,
Indian - Tiroo,
Brian - Russell.
Dostaniesz piwo, które dasz lemurowi pod platformę a ten odda ci żeton.
Idż do piwnicy i użyj dźwigni.
Przełącz dźwignię Lokelani w dół, a Surf Pix w górę.
Idź do foto i za parawan, użyj żetonu, a zrobisz sobie fotkę wraz z barmanką.
Porozmawiaj z barmanką o oprogramowaniu do retuszu zdjęć.
Daj jej 2 fotografie: jedna surfującą i drugą z doktorem.
Kiedy wróci odda ci zretuszowaną fotografię, ale niestety papuga uciekła.
Idź do żołnierza obok Jeepa, powiedz mu o papudze a ten wystrzeli i papuga spadnie z drzewa.
Idź do Kai na hamaku i zapytaj go o jego dziadka doktora, następnie pokaż mu papugę.
Powie ci gdzie znajduje się chatka doktora.
Idź do obozu wojskowego i powiedz, że chcesz rozmawiać z Colonelem.
Kiedy czekasz przy stoliku użyj notatnika i wpisz do niego notatkę, aby zlokalizowano chatkę w lesie.
Z colonelem porozmawiaj o byle czym i wyjdź.
Idź ponownie porozmawiać z colonelem. Kiedy rozmawia on z synem poda mu koordynaty, które automatycznie zapisujesz na kartce.
Z colonelem porozmawiaj o byle czym i wyjdź.
Zapytaj żołnierza przy Jeepie o GPS.
Idź do Alaula Cove i wejdź do chatki.
Zobacz, że dziecko bawi się GPS'em.
Spróbuj zabrać dziecku GPS, a następnie użyj na dziecku lemura.
W inwentarzu użyj kartki z koordynatami na GPS, a dotrzesz do chatki doktora w lesie.
Wejdź do chatki i zbadaj wszystko co możliwe.
Wróć do Alaula Cove i użyj wykrywacza metalu na rzeźbie żółwia, aby znaleźć nogę.
Porozmawiaj z Kai, oddasz mu nogę i pójdziecie do chatki.
Kiedy Kai siądzie na tronie porozmawiaj z nim a powie ci o książce.
Zabierz skorupę żółwia na prawo od drzwi.
Wyjdź na zewnątrz i użyj wykrywacza na grobach po prawej.
Kiedy znajdziesz odpowiedni grób, użyj na nim skorupy aby wykopać książkę.
Daj książkę Kai w chatce, a uzdrowicie papugę.
Wrócisz do barmanki a ta ucharakteryzuje cię na francuza.

3. SIMPLER THAN AN AMEBA
Po przyjeździe do obozu zostaniesz wprowadzony do komnaty i zapędzony do pracy.
W głównej komnacie podejdź w prawo i ze stołu weź plastikową torebkę.
Idź na lewo i obok schodów w pudłach znajdziesz ręczną kamerę.
Wejdź na metalowe rusztowanie po drabince, idź do przodu (tam gdzie wisi kamera), a następnie w lewo, biorąc wiszącą tam wycieraczkę zabierzesz taśmę klejącą.
Spójrz na zawieszoną pośrodku kamerę.
Użyj kieszonkowej kamery na wiszącej kamerze.
Przejdź do komnaty po lewej i zbadaj szklany blok.
Wróć do głównej komnaty, następnie do komnaty po prawej - usłyszysz rozmowy żołnierzy, wejdź do komnaty gdzie się znajdują, ale zostaniesz wyrzucony.
Idź w prawo przed świątynie, porozmawiaj z żołnierzem przy Jeepie, a otrzymasz kopertę.
Wróć do głównej komnaty, otwórz kopertę i znalezionym tam sygnetem otwórz walizkę na stole, a znajdziesz w niej kolejne rzeczy.
Wyjdź na zewnątrz, porozmawiaj z żołnierzem o wszystkim i użyj na nim paralizator (taki długopis), a wypadną z niego 3 kuleczki.
Idź do pokoju e szklanym sześcianem, użyj karty na slocie, następnie użyj 3 kuleczek na kuli na ziemi.
Użyj rękawicy na podniesionej kuli, a otworzy się portal.
Wyjdź z komnaty i wejdź ponownie, a zobaczysz, że sześcian znowu się pojawił.
W głównej komnanie użyj komputera na biurku, aby przeczytać o projekcie AMEBA.
Idź do sześcianu, karta, rękawica, i wybierz Alaula Cove - zobacz siedzącego Joshuę - porozmawiaj z nim.
Ponownie teleportuj się do Alaula Cove a zobaczysz operację na lemurze.
Idź do głównej komnaty, wejdź na rusztowanie i w głąb sali. Zbadaj i spróbuj użyć panel, który się tam znajduje.
Teleportuj się ponownie do Alaula, a tam dostaniesz narzędzia od Joshuy.
Wróć do głównej komnaty i na panelu użyj narzędzi dentystycznych, a wjedziesz do góry statuetki.
Wejdź do ust statuetki.
Zobacz na kulę, spróbuj zabrać kapelusz, spójrz na nogi trupa, z jego torby zabierz śmierdzący preparat, zabierz bicz.
Idź w prawo i wyjrzyj przez otwór, po scence wyjrzyj jeszcze raz i zbadaj rzeczy dostępne na ekranie.
Wróć do kapelusza, użyj na nim plastikowej torebki, aby zabrać pająka.
Idź do otworu i spróbuj użyć na nim torebki z pająkiem.
Zjedź windą do głównej komnaty, a następnie idź w prawo.
Użyj śmierdzącego preparatu na wejściu gdzie podsłuchiwałeś żołnierzy.
Wieczko nie da się odkręcić, użyj na nim narzędzi dentystycznych i użyj preparatu jeszcze raz na drzwiach z żołnierzami.
Wjedź z powrotem do ust statuetki.
Przejdź w prawo i użyj jeszcze raz pająka na otworze - automatycznie weźmiesz rękawicę.
Po scence zabierz krótkofalówkę obok akwarium wychodząc przez otwór.
Wyjdź przez usta, skontaktujesz się z żołnierzem z Jeepa.
Użyj bicza na lewym kolczyku statuetki.

4. HE WHO KNOWS DOES NOT SPEAK
Porozmawiaj z Joshua, ale nie powie ci nic konkretnego.
Weź nóż z kredensu, olejarkę znad kominka i drewno po prawej od łóżka.
Wyjdź przed domek i zabierz kanister na benzynę.
Idź w lewo i porozmawiaj z Benem.
Wróć do Joshua i porozmawiaj z nim - powie ci, że lubi sushi.
Idź do Bena i zapytaj jak się robi sushi, powie ci o Archibaldzie.
Idź w dół ekranu, na następnym zobaczysz drewnianą wieżę w oddali - idź do niej.
Wejdź na wieżę, na górze zabierz piłę łańcuchową, kij hokejowy, następnie użyj gitary.
Porozmawiaj o wszystkim z Archibaldem, poproś żeby zrobił dla ciebie sushi, dostaniesz tez od niego gwizdek.
Wejdź z powrotem na wieżę, zabierz matę z drzwi.
Po prawej leżą butelki, zobacz je i zabierz perfum.
Wyjdź drzwiami. Zabierz butelkę i gumowy wężyk z beczki.
Zejdź na dół wieży i użyj drewnianego bala z inwentarza na siekierze, aby wystrugać pałeczki.
Wróć do Bena i zabierz roślinę na prawo od jego plecaka.
Spójrz na piłę łańcuchową w inwentarzu - potrzebuje mieszanki oleju i benzyny.
Idź przed domek, w którym jest Joshua i na prawo - jest tam stary samochów.
Użyj na nim kanistra, aby napełnić go benzyną.
W inwentarzu użyj olejarki na kanistrze, a następnie kanistra na pile.
Idź do zamarzniętej rzeki (przed drewnianą wieżą po lewej) i użyj na niej piły aby wyciąć przerębel.
Wróć do samochodu, użyj piły na głowie łosia.
W inwentarzu użyj butelki na głowie łosia, aby pomalować ją na biało.
Użyj noża na białej głowie łosia.
Idź do Bena i daj mu głowę łosia.
Kiedy odejdzie użyj perfum z inwentarza na perfumach w plecaku zamieniając je.
Porozmawiaj z nim i przekonaj, aby poszedł jeszcze raz.
Idź do rzeki i użyj kija hokejowego na łapce misia.
Użyj kija hokejowego na przeremblu.
Użyj w inwentarzu kija hokejowego na łapce misia, aby je połączyć i takiego urządzenia ponownie użyj na przeręblu, aby zdobyć rybę.
Idź do drewnianej wierzy, użyj gwizdka na miejscu gdzie zniknął Archibald.
Dasz mu wszystkie potrzebne składniki, a on po rozmowie dostarczy sushi do Joshuy.
Niestety Joshua odpłynie na krze.
Idź do samochodu i spróbuj załączyć mechanizm holujący z przodu samochodu.
Kliknij na drzwi, aby wejść do samochodu, ale nie uda się zapalić silnika.
Otwórz klapę silnika, użyj kija hokejowego na klapie, aby ją przytrzymać.
Zbadaj silnik, użyj noża na pile łańcuchowej, aby zdobyć świecę.
Świecy użyj na silniku.
Wejdź do samochodu - tym razem silnik odpali.

5. SHIPPED TO THE PAST
Kiedy się obudzisz spójrz na drzwi po prawej i panel obok nich.
Idź w lewo, użyj tuby po lewej, aby wyjechać na górę.
Prorozmawiaj z Sushi, idź w dół i porozmawiaj z Rutgerem.
Spróbuj zabrać hełm telepatyczny.
Zobacz na narzędzia ogrodnicze obok drzwi a weźmiesz piasek.
Zobacz fajkę.
Weź miotłę stojącą obok lodówki.
Zjedź na dół i idź do automatycznie rozsuwanych szklanych drzwi.
Porozmawiaj z Saturnem.
Wyjdź i idź w prawo, użyj panela na drzwiach, aby wejść przez drzwi.
Porozmawiaj z Camila na schodach.
Po próbie nagrania porozmawiaj z Grassickiem.
Wyjdź wyżej tam gdzie siedziała Camila.
Zobacz szafki i hydrant - spróbuj je otworzyć.
Wejdź do drzwi w głębi używając panelu.
W pomieszczeniu z dużym zbiornikiem zakręć zawór wypuszczając wodę ze zbiornika.
Idź w prawo, naciśnij czerwony przycisk na prawo od metalowych drzwi.
Użyj miotły na drzwiach, aby się nie zatrzaskiwały, automatycznie weźmiesz spinki ze skrzynek.
Wyjdź na pokład i zapytaj Sushi czy nie ma klucza do hydrantów, da ci klucz.
Idź do hydrantów, ale niestety wąż i topór zniknęły.
Porozmawiaj z Camilą o wszystkim.
Zejdź na dół i idź tam w prawo do pokoju ze sprzętem nurkowym.
Z pudełka zabierz dwa plastikowe wężyki (zabierz dwa razy).
W inwentarzu użyj plastikowych spinek na rurkach, aby je połączyć.
Z pudełka zabierz dodatkową rurkę i Brian stworzy automatycznie długi wąż.
Wyjdź do hydrantu i spróbuj podłączyć wąż do hydrantu - Brian zrobi to później.
Wyjdź z pomieszczenia i wejdź ponownie, aby spotkac Camilę, porozmawiaj z nią o winie i kartce z magazynu, w którą Grassick zapakował swój lunch.
Zejdź na dół i porozmawiaj z Grassickiem - powie ci, że odda ci kartkę jak nakręci materiał i zje lunch.
Wyjdź do głównego pokoju (z rzeźbą ryby) a zobaczysz jak Joshua wchodzi do windy.
Wejdź ponownie do drzwi z panelem aby na schodach spotkać Camilę.
Da ci 2 butelki wina.
Wyjdź do głównego pomieszczenia i użyj butelek na korytarzu (state room), upijesz się i będziesz miał 2 puste butelki.
Idź do Saturna i weź jego notatnik ze stołu, zapytaj czy możesz go zabrać.
Weź trójząb ze statuy na środku pokoju.
W inwentarzu użyj piasku na pustych butelkach, następnie plastikowych spinek na butelkach, teraz butelek na trójząb.
Tak zbudowane urządzenie pokaż Saturnowi, ten zanotuje pomysł i będziesz mógł zabrać jego notatnik.
Weź też mazak ze stołu.
Idź do pomieszczenia z hydrantem i porozmawiaj z Camilą o winie.
Zejdź na dół, kiedy Grassick skończy użyj na nim notatnika.
Nagracie poprawnie materiał i Grassick da ci kartkę z gazety.
Zanieś kartkę Saturnowi.
Porozmawiaj z Saturnem o Rutgerze - ci chłopcy się chyba nie lubią.
Na zmianę każdy z nich będzie przekazywał przez Briana nieprzyjemne wiadomości do drugiego, leczy ty musisz kłamać przekazując przyjazną wiadomość tak długo, aż Rutger pozwoli ci zabrać hełm.
Odpowiedź dla Rutgera: linijka tekstowa 3
Odpowiedź dla Saturna: linijka tekstowa 2 (TV)
Odpowiedź dla Rutgera: linijka tekstowa 1
Odpowiedź dla Saturna: linijka tekstowa 2
Odpowiedź dla Rutgera: linijka tekstowa 3
Teraz powinieneś dostać hełm.
Utworzycie z Saturnem urządzenie z neutronami i będziesz mógł zanurkować do wraku.
Kiedy wypłyniesz idź do pomieszczenia z dużym zbiornikiem wodnym i weź piłę ze skrzynki z narzędziami.
Użyj piły na miotle, aby ją obciąć.
Spróbuj wyjść, ale drzwi są zepsute.
Użyj interkomu, aby porozmawiać z Sushi.
Naciśnij czerwony przycisk obok interkomu otwierając właz.
Użyj drabinki i wyjdź na pokład.
Porozmawiaj z Sushi, następnie zanurkujesz do statku dwukrotnie - teraz potrzebujesz łom.
Idź do pomieszczenia ze zbiornikiem, otwórz metalowe drzwi przyciskiem po prawej id nich - po drugiej stronie jest łom.
Otwórz właz czerwonym guzikiem, spróbuj wyjść, ale nie ma drabinki.
Wyjdź drzwiami i idź do Rutgera - zobaczysz jak Joshua niszczy antenę.
Idź w prawy dolny róg będąc na ekranie z Rutgerem.
Idź do Saturna, zapytaj o elektronagnesy i weź je.
Idź do pomieszczenia ze zbiornikiem i użyj elektronagnesów na włazie, a zdobędziesz łom.

6. THE HIDDEN BEACON OF AVERNUS
Weź ze stołu sztylet i ciężarek do papieru.
Spójrz na swoje kajdany.
Użyj sztyletu na kajdanach - za gruby.
Spójrz na gwóźdź wbity w filar na środku ekranu.
Porozmawiaj z Camile. Daj jej sztylet i poproś o gwóźdź.
Użyj gwoździa na kajdanach.
Wyjdź na balkonik, podsłuchasz rozmowy piratów.
Przeszykaj łupinki słonecznika, aby znaleźć 3 całe pestki.
Użyj sztyletu na parapecie okna po prawej aby zdobyć deskę i kolejny gwóźdź.
Wejdź do środka, porozmawiaj z papugą, następnie daj jej 3 nasionka słonecznika.
Zbadaj globus po prawej, pokręć nim a zauważysz, że klika na odpowiednich państwach.
Ze stołu z mapami weź pustą butelkę.
Otwórz szafkę po prawej i zbadaj zawartość - certyfikaty.
Weź smocze języki ze słoika na prawo od szafki. Zobacz wazę.
Spróbuj wyjść drzwiami, ale strażnik cię nie wypuści.
Użyj smoczych języków na kratce z drzwi, a następnie ciężarka do papieru na zwisającym języku.
Na zewnątrz weź ciężarek i spróbuj otworzyć drzwi po prawej. Na mieczu użyj deski.
Wewnątrz znajdziesz lemura i skarby.
Weź złoty posążek Dosicua i wyjdź.
Idź w prawo do pirata za ladą. Porozmawiaj z nim o wszystkim, ale nie rozwiązuj jeszcze testu historycznego.
Przeszujak komodę na lewo od pirata.
Wróć w prawo i zobacz na beczkę obok kościotrupa, użyj na niej lemura.
Wróć do komody i przeszukaj ją jeszcze raz a znajdziesz mydło.
Użyj mydła na beczce z wodą a następnie umyj w niej lemura.
Czystego lemura pokaż piratowi - zdałeś pierwszy test.
Daj u złoty posążek - zdałeś drugi test.
Teraz zażądaj historycznych pytań, odpowiedzi:
1. Long John Silver
2. Doctor
3. By inventing turtle surfing as everyone knows (wymyślając surfowanie na żółwiu)
4. Odpowiedź jest złożona:
a) Henry Wobblins and Diego el Cojuelo.
b) Henry
c) Joao de Passoromo and Jean L'Eclope
d) Diego el Cojuelo.
Zdałeś ostatni test. Z szafki w pierwszym pokoju zabierz certyfikat i daj go piratowi.
Ten go wypełni i odda ci.
Użyj na nim pustej butelki, aby napełnił ją grogiem.
Idź do skarbu i zabierz go całego.
Zabierz też lejek, który pozostał.
Idź do początkowego pokoju i na balkonik.
Użyj deski na oknie, aby zrobić parapet, użyj grogu na wiszącej pustej butelce.
Kiedy piraci zaczną ponownie jeść słonecznik wejdź do pokoju i wyjdź ponownie na balkonik, przeszukaj łupinki aby znaleźć 5 pestek słonecznika.
Daj pestki papudze.
Użyj globusa.
Przyjedź na Hiszpanię (aby kliknęło).
Jedź w prawo do Japonii (kliknięcie)
Jedź w lewo do Newfoundland (klik)
W prawo do Grecji.
KONIEC


Jeśli Ci pomogłem...spodobał Ci sie mój post, temat lub poprostu chcesz mi dać punkt kliknij na + pod moim avatraem

[img]http://i29.tinypic.com/qqpjpf.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.21-kr.pun.pl www.czikitamenager2011.pun.pl www.fifaworld.pun.pl www.kznunivrze.pun.pl www.poko-gp.pun.pl